kocham, więc stawiam granice #25
...kochać, no właśnie co to tak na prawdę oznacza? nad tym zastanawialiśmy się wraz z Panią Agnieszką Kowalewską, która tworzy z nauczycielami i rodzicami Stowarzyszenie Montessori „Dobra Przyszłość” jest fascynatką wychowywania i kształcenia dzieci w warunkach pełnych miłości i szacunku, umożliwiając dzieciom rozwijać się w ich talentach.
 
            
          organizatorki spotkania dostały trudne zadanie od Pani prowadzącej, otóż musiały witając gości zachować się w sposób który przekraczał ogólne granice, które każdy z nas ma.
 
            
           
            
          ... przekraczamy granice cielesności :P
 
            
          trudne rozmowy "przełamujac granice"
 
            
          kolejne spotkanie przed nami, to czas przemyśleń i nauki, a wszystko to by nasze życie było pięknę, pełne miłości i szacunku do naszych dzieci.
 
            
          na naszych spotkaniach są Panie w różnym wieku
 
            
           
            
          Pani Agnieszka Kowalewska rozpoczęła spotkanie od wytłumaczenia jak ważne są granice i czym one w ogóle są.
 
            
           
            
           
            
           
            
          zajecia były poprowadzone w formie warsztatów
 
            
           
            
           
            
          mistrzowsko poprowadzone zajęcia, dużo konkretów praktyki, ale też jakże cennej teorii
 
            
           
            
          burza mózgów daje efekty :)
 
            
           
            
          co siedem głów to nie jedna
 
            
           
            
          efekty naszej pracy podsumowała specjalistka z zakresu psychologii, pedagogiki i nowoczesnej dydaktyki
 
            
           
            
           
            
           
            
          jeszcze kilka minut, by podsumować ważne kwestie i rozpocząć część praktyczną
 
            
           
            
           
            
          grupa nr 1
 
            
          grupa nr 2
 
            
          tworzymy scenariusz scenki, w której mogłyśmy wejsc w role dziecka
 
            
          grupa nr 3
 
            
           
            
           
            
          było wesoło, scenki reżyserowane życiem
 
            
           
            
          scenki w dwóch odsłonach właściwa/niewłaściwa
 
            
           
            
          2 konstruktywne godziny zleciały w miłej atmosferze
 
            
           
            
           
            
           
            
           
            
          